Vandaag was ik eindelijk weer eens bij Baptist in zaak. Het was al weer bijna een jaar geleden en het was prima om weer eens bij te praten met Pierre Baptist en Alex, bij ons beter bekend als Dopeling
. Het blijft wel een snoepwinkel en als ik het vergelijk met de Woodcraft winkels in de USA, dan hebben ze bij Baptist een veel (echt veel) grotere collectie handgereedschap. Voor de stekkerjunkies, bij de "gewone" zaak, de ijzerwarenhandel er schuin tegenover, hebben ze nu ook Mafell gereedschap en een mooie collectie forstnerboren uit Zwitserland. Niet goedkoop, maar het zijn dezelfde als de ZoBo boren van Protool.
Maar genoeg, ga zelf maar kijken. Baptist heeft ook altijd een altijd wel werkstukken van klanten in de winkel staan, waaronder dit keer een echt prachtige houten Hummer op schaal. Daar maak je toch elke jongen blij mee .... en mij ook.
jaap

Maar genoeg, ga zelf maar kijken. Baptist heeft ook altijd een altijd wel werkstukken van klanten in de winkel staan, waaronder dit keer een echt prachtige houten Hummer op schaal. Daar maak je toch elke jongen blij mee .... en mij ook.
jaap