HBM band en schijf schuurmachine

Bertocello

Actieve deelnemer
4 aug 2023
55
51
Bree, Belgie
Vandaag bestelde ik de HBM band en schijf schuurmachine bij Toolsidee. HBM 200 Professionele Band en Schijfschuurmachine . voor mij een mooie uitbreiding van mijn lichte machines. Hij word voornamelijk gebruikt om kleinere knutselwerken te schuren. (zie ook mijn pinterest link beneden) Wat mij wel opvalt is dat er geen reviews te vinden zijn, hoewel de machine al veel en over lange tijd verkocht werd. Ik ga zeker een review posten, eens ik het apparaat in gebruik heb.

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
258
63
Amsterdam
Ik heb deze machine ook maar dan een budgetversie van Ferm. Ik wilde eerst de machine in een zwaardere uitvoering maar mijn broer vertelde me dat zijn schoonvader die van Ferm had en naar volle tevredenheid. Ik heb hem nu een jaar een 20. Hij voldoet uitstekend.
Ik heb op de schijf velcron gelijmd zodat ik met klitteband-schuurschijven kan werken, had ik jaren eerder moeten doen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.