Harvey HW110SE-30 Black Label Gold met Compass Mitre gauge

Batavus

Actieve deelnemer
29 dec 2019
207
207
Driebergen Rijsenburg
Hallo Woodworkers!

Over een tijdje gaan we verhuizen. Dan moet ik het allemaal een stukje kleiner gaan doen. Ik heb nu een jaar of 3 mijn mijn fijne Harvey Gold edition met Compass Mitre guage in gebruik, maar deze gaat niet mee wegens ruimte gebrek. Omdat ik met een kleine schulpzaag ook prima uit de voeten kan voor de dingen die ik doe is die van mij te koop. Ik heb geen haast, en het is ook niet erg als ie niet verkocht wordt :)

Het is de zware 4KW uitvoering in 3 fase. Dat merk je, vooral met schulpen van hardhouten balken. Extra schulp blad komt erbij. Parallel aanslag gaat tot 70cm nu, maar is te verplaatsen tot 100cm. Hij staat op wielen, dus lekker makkelijk.

Het is dus de Gold edition met titanium-nikkel coating op t blad. Lekker glad, roest niet. Verder zit ook de Compass MG 36 pro Mitre Guage erbij, dat is een heel mooie. Inclusief doos.

Er zit een Incra frees plaat in, deze is evt ter overname voor €140,- (Niet de Triton, die gebruik ik zelf) Ik heb een vervangend stuk blad zonder uitsparing voor de INCRA, dat extra blad komt met de zaag mee voor als je de Incra plaat niet wilt.

Al met al is deze zaag erg weinig gebruikt en dus zo goed als nieuw. Dat zie je ook, geen krassen, geen deuken, geen verf erop.

Vraagprijs €3300,- Te bezichtigen in Driebergen.
Harvey 1.jpegHarvey 2.jpegHarvey 5.jpegHarvey 4.jpegHarvey 3.jpeg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.