Handleiding Scheppach HMC 2600

Freekwillem

Nieuw lid
30 dec 2020
3
0
Wie kan mij helpen aan een handleiding voor de HMC 2600 van Scheppach. Vlak en vandikte bank, met freesmodule.
Sinds kort in mijn bezit, helaas zonder handleiding
 

Freekwillem

Nieuw lid
30 dec 2020
3
0
Als ik Google op “scheppach hmc 2600 handleiding” vind ik er meerdere linkjes naar een handleiding in pdf.
Klopt, genoeg linkjes, maar geen handleiding van de HMC 2600 . Wel de 2600ci maar dat is een veel nieuwere versie. En veel onbetrouwbare websites
 

bruine_beer

Actieve deelnemer
2 dec 2012
288
42
Heers, België
Ik heb een onderdelentekening van de hmc 2600 als je die nog nodig hebt.
Eventueel kan ik je de bedieningshandleiding van de HM2 bezorgen. Volgens mij lijkt die hard op de HMC 2600.
Als de freesmodule de TFE-30 is, dan kan ik de handleiding inscannen.
Groeten! Johan
 
  • Leuk
Waarderingen: Freekwillem

Freekwillem

Nieuw lid
30 dec 2020
3
0
Ik heb een onderdelentekening van de hmc 2600 als je die nog nodig hebt.
Eventueel kan ik je de bedieningshandleiding van de HM2 bezorgen. Volgens mij lijkt die hard op de HMC 2600.
Als de freesmodule de TFE-30 is, dan kan ik de handleiding inscannen.
Groeten! Johan
Hallo Johan, als je die zou willen delen dan graag. Ik heb helemaal geen documentatie.
Ik heb inderdaad de combinatie HMC2600 en TFE-30 met doorvoerapparaat.
Mvg Arnaud
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
HMC 2600 CI is op het gietijzer in plaats van stalen blad na dezelfde machine zal ik handleiding niks verschillen behalve openen en sluiten van t blad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.