Hammer N2-35 lintzaag

StudioSkeppa

Nieuw lid
18 dec 2021
8
1
België
Hallo,
ik aas al een tijdje op een lintzaag. Nu de grote oude machines zijn waarschijnlijk heel goed en op zich betaalbaar maar veel en veel te groot. Nu zag ik de hammer n2-35 die zeer gunstig geprijsd is en op zich er wel goed uit ziet.
iemand ervaring mee ? Of een alternatief dat beter is met een Max prijs van rond de 1500 excl btw ?
er is weinig over te vinden op YouTube of google vandaar mijn vraag. 🙏
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Nou moe. 2 weken geleden heeft studio dara er hier 1 verkocht. Ik denk dat je er een goede zaag aan hebt, zeker als je net begint. Veel hangt af waar je het voor wilt gebruiken en wat je belangrijk vindt.

Laguna is mogelijk een alternatief. Te vinden bij baptist. Is ook onlangs een aankoop/review van geweest.

Als je kunt probeer ze beide een ergens uit.
Lintje erop/eraf halen. Kan bij de dealer of met wat geluk iemand hier op het forum.

Zelf in bezit van een Inca 260 maar gebruiknis beperkt.

Veel wijsheid gewenst.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
981
403
hilversum
Ik heb wel naar de Hammer gekeken.
Maar persoonlijk ben ik voor de record power Sabre350 gegaan.
Ben er tevreden over. Die mag je gerust komen proberen.
 

Matjas42

Actieve deelnemer
22 mei 2021
44
24
Nederland
Ik was de N3800 aan het overwegen of de 14|bx. Ben uiteindelijk voor de 14|bx gegaan gezien deze een snelspanner heeft en leverbaar was. Grootste nadeel van de Laguna lijken de geleiders te zijn die soms loslaten. Maar daar heb ik geen last van gehad tot nu toe. Ook hier mag je hem komen proberen.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
981
403
hilversum
@Rdl en wat heeft je dan voor de record power doen kiezen? Dank !
Voornamelijk de zaaghoogte die is 7cm hoger,
Net een tandje meer vermogen op papier.
En de hogere fence was ook mooi mee genomen.

En de levertijd.
Onderstel van de hammer was niet leverbaar en de Sabre heb ik kant en klaar van de vloer gehaald bij baptist :)
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
981
403
hilversum
Aaah. Keuzestress. Net even baptist gemaild en de Laguna 1412 is op voorraad. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor deze. Ik heb een Laguna fusion 3 ook waar ik wel tevreden over ben. Bedankt!
Das net een tandje hoger dan de sabre goeie keus.
Ik zit op me fusion 3 te wachten...
Hoop em volgende week binnen te krijgen 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: StudioSkeppa

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.