Hammer A3

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.458
399
Dordrecht
Er staat al een tijdje deze Hammer A3 te koop: ≥ Vlakvandiktebank Hammer A3 31 — Gereedschap | Overige machines — Marktplaats

Vraagprijs is 1750 excl btw. Ik ben opzoek naar een A3 op 230v mono, maar vind de ducktape (zou kapot plastic kapje zijn) en het feit dat de machine maar niet verkocht geraakt een red flag. Wat is jullie advies?
Als je interesse hebt gewoon gaan kijken, 230V is niet de voorkeur voor een hoop houtbewerkers en iedereen ziet die tape. Je weet pas wat je koopt zodra je het van dichtbij ziet. Als je niet kan proefschaven zou ik hem dan weer wel laten staan......
 

Dawide

Nieuw lid
3 aug 2014
7
1
Regio Alphen a/d Rijn
ben geen hamerkenner
zit die plakband niet op de plaats waar je een langgatboorinrichting aan kan haken ?
dan dient die om niet in de schaafas te grijpen
Daar kun je inderdaad de langgat aansluiten. Het lijkt er wel op alsof - onder het plakband - de kap kapot is. Het lijkt er op dat de verkoper handelaar is. Dan zou ik toch die kap even vervangen om dit soort onzekerheden bij potentiële kopers te tackelen. Maar goed, even gaan kijken en dan weet je of het wat is.
 
  • Leuk
Waarderingen: dvh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.