Hallo allemaal

Rein Peelen

Nieuw lid
21 dec 2020
17
1
Hellevoetsluis
Hallo Allemaal,

Nieuw lid ikke, :) Rein Peelen ben ik. Ik werk met allerlei materialen waaronder hout, metalen, klei, enzo. :) Samen met Marjan woon ik in Hellevoetsluis aan het Haringvliet. Ik ben eigenlijk net begonnen met houtdraaien op een oude Huvema draaibank, daarvoor had ik iets wat voor een houtdraaibankje moest doorgaan, zodra lagertjes gesmeerd moeten worden na een half uurtje draaien wist ik dat het gemaakt was van pisbakkeijzer. Hoppaaaa weg ermee. Ik ga niet zeggen dat deze zoveel bijzonders is maar wel 100 keer beter dan de vorige en dát wil wat zeggen. :cool: Ik hoop hier te leren en te genieten van de mooie werken.
 

Rein Peelen

Nieuw lid
21 dec 2020
17
1
Hellevoetsluis
Hallo allemaal, hier wat foto's van wat ik heb gemaakt er zijn er meer maar niet op deze comp. Steenschot Linda is van hout. Ik dacht dat jullie dit ook ff moesten zien, ik hou mij niet alleen bezig met hout maar met meerdere materialen.
Allemaal bedankt voor het warme welkom. @ TonP, waar is "om de hoek"?

Groetjes allemaal en een fijne dag. :)
 

Bijlagen

  • Barbierspalen.jpg
    Barbierspalen.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 11
  • Kinzo.jpg
    Kinzo.jpg
    116,1 KB · Weergaven: 8
  • Steenschot Linda.jpg
    Steenschot Linda.jpg
    99 KB · Weergaven: 7
  • een beginnetje.jpg
    een beginnetje.jpg
    66,4 KB · Weergaven: 7
  • het schiet op.jpg
    het schiet op.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 9
  • Klaar.jpg
    Klaar.jpg
    240,5 KB · Weergaven: 10

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.