Groter kan en wordt het niet voorlopig...

Hans Boersma

Actieve deelnemer
13 feb 2020
30
24
Na tijdje eindelijk weer eens wat kunnen draaien. Garage 'gehalveerd' met wandje en werkplaatsje kunnen creëren. Wandje erin, rek voor de gutsen ed. Lekker plekje geworden zo. Eerste serieuze klus was een schaal van Berkenhout. Diameter 44 cm. Niet ontevreden... En nog 'snel' een ratelaar kunnen maken van wat leftovers voor een achternichtje....Schermafbeelding 2020-12-02 om 14.33.53.pngSchermafbeelding 2020-12-02 om 14.33.16.pngSchermafbeelding 2020-12-02 om 14.39.23.png
 
Laatst bewerkt:

Hans Boersma

Actieve deelnemer
13 feb 2020
30
24
Mooie werkstukken en mooie werkplek. Waarom hangt die schaal linksboven ?
Schaal die daar hangt was een teststuk voor mezelf. De eerste poging van afgelopen maart toen ik deze draaibank in gebruik nam. Wanneer ik bezig ben staan eigenlijk altijd de deuren open en loopt er wel eens iemand binnen die vraagt wat voor machine dat is die ik gebruik. Merk dat er, tenminste hier in het Noorden, veel mensen zijn die houtdraaien helemaal niet kennen... Die schaal 'aan de wand' is dan een leuk conversation piece...
 
  • Leuk
Waarderingen: Roestige Spijker

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.