'Gratis' af te halen: beveiliger / aanloopringen voor topie

Status
Niet open voor verdere reacties.

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
708
9
BE / Tienen
Op het forum zitten wel wat liefhebbers inzake het restaureren van oudere machines.... Misschien kan iemand iets doen met het getoonde aanloopsysteem / aandruksysteem. Er is zeker en vast wat werk aan (ontroesten, kruipolie), maar ik denk niet dat er structurele problemen aan zijn... Kan natuurlijk geen garantie geven dat er geen veer breekt na 50 keer wegklappen... Maar die is volgens mij relatief eenvoudig te vervangen....

Het grootste deel (staat eigenlijk ondersteboven op de foto) wordt bevestigt op de tafel van de topie (komt denk ik uit het tijdperk van de zware gietijzeren danckaerts enzo...). Het deel boven de scharnier kan je dan wegklappen en hierin kan je de aanloopringen of aandrukspullen monteren.

Het systeem draagt het opschrift 'MAFON, ENSCHEDE'.

Ik hoef er niet veel voor te hebben... Ruilen voor een paar houtbeitels ofzo.... Indien je het gratis wil komen ophalen, mag je je ook melden (degene die iets in ruil geeft krijgt uiteraard wel voorrang...). Het mag hier nog een maand of 2 blijven staan, als er zich dan niemand gemeld heeft, gaat het naar het oud ijzer.

Enkel ophalen in omgeving Glabbeek, België. Het ding is te zwaar om te verzenden met een klassieke pakjesdienst.

Bijlagen

• PICT0399.jpg
    PICT0399.jpg
    73,7 KB · Weergaven: 239
  • PICT0400.jpg
    PICT0400.jpg
    78,4 KB · Weergaven: 241
  • PICT0401.jpg
    PICT0401.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 240
  • PICT0402.jpg
    PICT0402.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 240
  • PICT0403.jpg
    PICT0403.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 239

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
708
9
BE / Tienen
Niemand geïnteresseerd.

Mag echt gratis afgehaald worden, hoef niets in de plaats.

Bij het uitblijven van interesse gaat het binnen een paar weken naar het oud ijzer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.