Gitaarbouwersmeeting 2024 op 6 april

superfly

Actieve deelnemer
11 mei 2008
73
4
Bussum
Achter de schermen zijn we weer druk bezig geweest met de volgende editie van de gitaarbouwersmeeting. We kunnen jullie met plezier laten weten dat de GBM 2024 op 6 april plaatsvindt! Wederom zullen we bijeen komen op t Ronde Erf in Veenendaal. Houd onze socials in de gaten voor ontwikkelingen!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Rizz

superfly

Actieve deelnemer
11 mei 2008
73
4
Bussum
81e93a23-3801-433a-b24e-53d0dd614af6.jpg

Mee doen? Schrijf je dan in voor de expositie.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Iemand wat foto's gemaakt die hij hier wil posten? Mijn moeder vierde haar verjaardag dus we MOESTEN op tijd daar zijn :D en toen schoot het er bij in om naar Veenendaal te rijden.
 

superfly

Actieve deelnemer
11 mei 2008
73
4
Bussum
Iemand wat foto's gemaakt die hij hier wil posten? Mijn moeder vierde haar verjaardag dus we MOESTEN op tijd daar zijn :D en toen schoot het er bij in om naar Veenendaal te rijden.
Jammer dat je niet kon komen! Het is wat veel om hier te posten, maar er staan voldoende foto's op onze site. Klik hier voor de Impressie
met dank aan de fotografen Joris Kriesel & Susana de Jong
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Die foto's had ik inderdaad gezien, bedankt!
Ook het verhaal van Eltjo wel willen horen, hij was een collega bij Philips.
 

superfly

Actieve deelnemer
11 mei 2008
73
4
Bussum
Ikzelf ben al een paar keer niet meer geweest maar als ik de foto`s bekijk lijkt het wel of het minder druk was dan in het verleden.
Je waarneming klopt, we hebben vroeger wel eens een meeting gehad met tegen de 500 bezoekers. Dit jaar max 200. Wat ook "tegen zat" was het mooie weer. Maar als jij volgend jaar weer komt is de trend misschien gebroken ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.