Gezocht: Paul Sellers - Working Wood 1 & 2

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Ik heb die liggen, maar ik zie net op Amazon en ebay dat dat een investering is geweest.... Die gaan voor veel geld van de hand.... Ik ga ff bedenken wat ik ermee wil.
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Het zal vast wat waard zijn maar ik zou er niet vanuit gaan dat de Amazon prijs de huidige waarde is. Regelmatig slaat dat nergens op als Amazon weinig voorraad of alleen tweedehands heeft.

Ik heb ook weleens begrepen dat dit niet het beste boek van Paul Sellers is, ik heb dit boek niet maar Essential Woodworking Hand Tools wel en die is prima. Qua onderwerpen lijkt me dat er ook behoorlijk wat overlap moet zijn.

Hij is overigens (al een tijdje) bezig met een heruitgave in eigen beheer: Working Wood 1 & 2
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Daar heb je gelijk in @Nick18 , al die aanbiedingen zijn voor 1 boek bij 1 verkoper, dus "wat de gek ervoor geeft". Ik heb zelf ook Essential Woodworking Hand Tools, en dat is echt een fijn boek. Working Wood 1 & 2 is wel meer een cursusboek, dus begint meer bij kennis over hout, en gaat dan langzaam aan de hand van projecten steeds iets verder in het gebruik van gereedschappen. Ik heb het gebruikt om mijn werkbank te maken n.a.v. dat boek, en mijn boek is dus ook niet "mint" meer, sterker nog er staan met potlood geschreven tabelletjes in om de maten om te schrijven naar mm en naar wat ik voor mijn maatvoering nodig had.
Eens kijken of Luuk nog terugkomt, dan moet hij mij maar 's een DM sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nick18

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Ik heb contact gehad met de uitgeverij en het herschrijven staat op dit moment on-hold. Dus dat kan nog wel even duren.
Dat is jammer, hopelijk betekent het geen afstel. Gaven ze ook aan waarom het on-hold is?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.