Gezocht: No.62 schaaf

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Beste,

Ik ben op zoek naar een low angle handschaaf. Een Stanley sweatheart of Veritas 62 zou mijn interesse wel hebben.

Gezien de levertijd in de winkels benieuwd of iemand nog eentje heeft liggen waar die wel van af wilt.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Ik was gisteren nog bij Baptist. Lee nielsen hebben ze van de site gehaald omdat er bijna niets meer van is en levertijden onbekend zijn. Dat geldt voor veel meer producten. Wilde wat van Veritas zien maar dat stond ook niet op de site en was dus ook niet op voorraad. Lastig verhaal voor dit soort winkels. Klanten gaan toch zoeken naar alternatieven en je raakt dus omzet kwijt. Secondaire schade door corona.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.846
901
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik krijg de indruk dat Tom aan het afbouwen is - of op zijn minst heel flink aan het opschonen. Veel bijzondere dingen voor bamboehengelbouw worden ook niet meer geleverd (zoals blokschaven met een ondiepe gleuf in de zool - dat was een bespoke optie, die feitelijk een fluitje van een cent is - even over de freesbank halen - maar niet meer gedaan wordt. Hij verdween al een tijdje geleden van de website, maar was nog wel te bestellen, als je wist dat het een optie was; maar die mogelijkheid is een jaar of anderhalf geleden ook afgesloten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.