Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb ik gedaan, wat betreft motor vermogen prima, maar ik ben bang dat ik de motor niet los kqan gebruiken omdat het slakkenhuis in de behuizing zit. de bedoeling is dat ik de motor met slakkenhuis in de zaagmachine ga plaatsen namelijk
Ik heb zelf een slakkenhuis met motor te koop gezet op het forum, dit betreft een 2 pk, deze is wat maat betreft te groot voor de beschikbare ruimte.
Ik heb ongeveer 35cm hoogte en 45 cm breedte beschikbaar.
Daar zou het in gebouwd moeten worden.
Mans schreef "dit is toch een slakkenhuis afzuiger"
Ja dat klopt, maar het ziet er naar uit dat dit meer een ventilatie systeem is als een houtmot systeem
Volgens mij is het schoepenwiel dat in een dergelijke ventilator zit zo kapot als je er zaagsel mee gaat afzuigen. Heeft iemand iets dergelijks wel eens geprobeerd?
Zo goed als nieuwe cycloon afzuiger, perfect voor werkplaats of hobbyruimte. Krachtige afzuiging voor stof en spaanders. Model LD2303. 230V, 50Hz, 1HP,
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.