(Gezocht) Lintzaag.

Lo van Kessel

Nieuw lid
13 apr 2020
11
1
Ik zoek een tafelmodel lintzaag. Evt. klein gebrek geen bezwaar.

Tafel moet verstelbaar zijn en de doorvoerhoogte plm. 80mm.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ik ga mijn Elektra Beckum BAS315 stilaan verkopen. Zitten 2 vrijwel nieuwe zaaglinten bij en 1 ongebruikte, allen van Tuffsaws. Ze staat op een onderstel met wielen, is voorzien van 2 nieuwe rubber ringen op de zaagwielen, heeft 4 nieuwe lagers gekregen en een nieuw inlegstukje op het blad. Een verstelbare verstekgeleider zit er ook nog bij. Draait op 220v, zit een simpele zelfbouw verlengtafel op. Mag weg voor 350€. Op te halen in Genk, BE.
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
370
106
60
Sint Odilienberg
Als je 380V hebt dan kan ik misschien wat voor je betekenen.
Ik heb een Metabo Bs 0633B die kan je van mij overnemen voor 160 neem ik die van Petrolhead wel.

Fred
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ik ben een Kity 612 aan het opknappen en die is bijna klaar. Dat een redelijk compact model met een losse motor eronder en die kun je er eventueel naast zetten om er een tafelmodel van de te maken. De vraagprijs is €250 en staat in Maastricht. Het is een Kity met een 1,5 kW motor en een zaaghoogte van ongeveer 14 cm. De zaag is helemaal schoongemaakt, bedrading nagelopen, afgesteld, voorzien van een nieuwe insert, wielen en nieuwe pokhouten geleiding voor het zaaglint. Door de vorige eigenaar heeft er een aantal nieuwe lagers opgezet. De aan- en uitschakelaar wordt nog vervangen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.