Gezocht: latjes 4 × 15 mm (±100 cm) voor Kumiko-project

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.468
3.525
Gaanderen
Als leunt op de basis. Dus gewoon laten zien. Velen vinden het leuk op dit soort werkstukken te bekijken. Door bij de basis te beginnen heb je een kans dat andere er ook mee beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Leeuw01

Vigier

Actieve deelnemer
13 jan 2024
108
50
Naarden
Ik vind het mooi om pronkstukken te bekijken van forumgenoten die echt prachtwerk leveren. Maar nog net iets leuker vind ik het als ik iets zie waarvan ik denk "nou, dat zou wellicht wel eens in mijn bereik kunnen liggen als ik daar mijn best voor doe". Dat laatste motiveert me veel eerder om iets nieuws uit te proberen dan alleen de pronkstukken. Of werken waar foutjes in zitten de in ieder geval de suggestie wekken dat het niet overal alleen maar perfect gaat.

• Leuk
Waarderingen: Leeuw01 en LukeB2530

Leeuw01

Nieuw lid
29 mei 2020
8
6
Neen hoor, niks is 'te basic' hier.
En @ZotVanHout schreef het ook eens, dat je zelf alles ziet omdat je er met je neus bovenop zit en nog lang ook, maar dat anderen het niet opvalt. Bovendien wordt dit forum bevolkt door soortgenoten die heel goed weten hoe het 'in het echt ' werkt en 'basic' bijzonder waarderen.
Dank voor al de leuke en bemoedigende reacties. Ik ben nieuw hier op het forum en het is zo fijn hier velen te treffen met een hart voor het ambacht. Hoop hier veel inspiratie op te doen en te leren. Mis dat wel een beetje op LinkedIn waar het ambacht zwaar ondervertegenwoordigd is. Ga binnenkort eens rustig de diverse threads doorlezen, er is zoveel nuttige informatie te lezen en ik hou van verdieping. Ga het verzamelen in een aantekeningenboekje.

• Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.534
830
Moordrecht
En juist door de basic dingen te posten, krijg je mogelijk meer tips en laat je bovendien zien dat iedereen ergens moet beginnen, het moedigt juist aan! Dus ajb, post het

• Leuk
Waarderingen: Leeuw01

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.