Gezocht: klein stukje Eiken balk 10x10

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Ik ben op zoek naar een stukje eiken balk(tafelpoot?) van ongeveer 10 x 10 cm. Het moet ongeveer 30 a 35 cm lang zijn.

Ik heb diverse timmermannen en meubelmaak bedrijven gevraagd maar dit hebben ze niet zomaar liggen. Moet dan speciaal gemaakt worden, met bijbehorend prijskaartje.

Ook zie je veel tafelpoten via bijv. marktplaats, dit blijkt echter meestal uit meerdere delen te bestaan en in eerste instantie wil ik het liever van echt massief hebben.

Wellicht is er iemand die weet waar ik zo'n reststukje kan krijgen?
 

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
114
11
Ik heb ook nog wel het een en ander liggen. Allemaal wel ongeschaafd. Woon in de Haarlemmermeer.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.132
1.946
Klein-Brabant, Vlaanderen
Wellicht is er iemand die weet waar ik zo'n reststukje kan krijgen?
beste Guido76
het wemelt hier van de bereidwillige collega's
helaas heeft het weinig zin om aan het nederlandssprekende deel van noordwesteuropa een vraag te stellen als je niet laat weten in welke regio je woont . . . tenzij een paar honderd kms afmalen voor jou geen probleem is
ook ik wil jou graag helpen, maar dan enkel als ik weet dat het geografisch zin heeft om dat te doen
noot: je bent niet de enige die niet minstens zijn regio laat kennen - laat ons dat onachtzaamheid noemen - , maar ik denk dat we toch mogen stellen dat weten waar ongeveer een collega woont dikwijls nuttig is

1598553676257.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Ik heb ook zo wel enkele stukken liggen. Maar zoals ZotVanHout al aangaf is de regio van groot belang. Zal die van mij er al direct bij zetten. Vlaams-Brabant
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.132
1.946
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik kan je ook helpen, maar waar woon je?
ja, beste jan, dat wordt stilaan een klassieke vraag
dat je niet je adres publiek maakt, kan ik nog begrijpen
maar bij een vraag waar de afstand meespeelt, zouden de leden toch minstens de regio van de vraagsteller mogen weten
het is een kleine moeite om je regio aan je profiel toe te voegen, of ze te vermelden wanneer je jezelf voorstelt
dat maakt het voor iedereen makkelijker
noem het een vergetelheid
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
ja, beste jan, dat wordt stilaan een klassieke vraag
dat je niet je adres publiek maakt, kan ik nog begrijpen
maar bij een vraag waar de afstand meespeelt, zouden de leden toch minstens de regio van de vraagsteller mogen weten
het is een kleine moeite om je regio aan je profiel toe te voegen, of ze te vermelden wanneer je jezelf voorstelt
dat maakt het voor iedereen makkelijker
noem het een vergetelheid
Ik heb mijn regio (Zuidoost Brabant) in mijn profiel staan. Maar ik kan er slecht tegen als men om hulp vraagt en dan niet de benodigde gegevens verstrekt. TS kan een veelvoud aan eikenhout krijgen, maar hult zich in stilzwijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
En net wat ik al eerder een keer schreef, heb het idee dat een aantal leden denken dat het forum van hun is dat ze vooral heel belerend naar anderen moeten doen over ongeschreven regels waarvan je kan betwisten of je er aan moet houden of er überhaupt vanaf weet.
 
  • Leuk
Waarderingen: -Peters-

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
267
48
Zeewolde
Ik woon in regio Flevoland. Heb ik vele malen geprobeerd dit in mijn profiel te zetten maar kan niet vinden waar ik dit moet wijzigen/toevoegen.

ik zal nog eens beter rondkijken of ik ergens wat kan krijgen. Wellicht een oude eiken tafel van marktplaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Ik woon in regio Flevoland. Heb ik vele malen geprobeerd dit in mijn profiel te zetten maar kan niet vinden waar ik dit moet wijzigen/toevoegen.

ik zal nog eens beter rondkijken of ik ergens wat kan krijgen. Wellicht een oude eiken tafel van marktplaats.
Of gewoon laten opsturen als pakket.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.