Gezocht Incra TS-LS 810 -183 metrisch zaag/frees geleider

JeeWee2

Nieuw lid
18 mei 2019
6
0
Beste forum leden,

Tijdens de bouw van mijn nieuwe freestafel zie ik nu dat Incra in vrijwel de hele wereld is uitverkocht.
Ik zoek deze set https://www.qy1.de/img/incra-ts-ls314717.jpg en hoop met deze post iemand te vinden
die wellicht deze set bezit en wil verkopen. Mocht u een bedrijf weten die er nog een te koop heeft ben ik ook zeker geinteresserd.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.731
2.590
Gaanderen
Zonder de wonder fence nog te koop bij dieter schmid feine werkzeuge. Daat heb ik mij ls ook vandaan voordat gereedschappro bestond. Ik heb de wonderfence maar gebruik de verhoging bijna nooit.
 

JeeWee2

Nieuw lid
18 mei 2019
6
0
Wim, supertip!! Dank je wel, heb hem gelijk besteld!! De wonder fence komt dan in het najaar. Kan ik lekker verder met mijn zaagfrees ontwerp.
Dank je wel!!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.731
2.590
Gaanderen
Succes. Post je ontwerp maar. Er zijn hier meerdere forumers die een incra ls hebben. Volgens mij zijn er niet veel die een TS hebben, belangstelling zat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.