[Gezocht] Incra Ls Positioner freestafel.

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Ik weet de kans is klein maar ga het toch proberen.(gezien de huidige levertijden onbekend zijn)
Heeft iemand er 1 waar ie afscheid van wil nemen?
17 inch of 25 inch maakt me niet veel uit.

Alvast bedankt.
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Dieter schmidt (fine tools) geeft netjes een levertijd weer, wel op zijn vroegst week 13 voor de versie met wonder fence.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Dieter schmidt (fine tools) geeft netjes een levertijd weer, wel op zijn vroegst week 13 voor de versie met wonder fence.
Had ik gezien ja.
Op ze vroegst is geen vaste datum.
En als ik het binnen die 10 weken zou kunnen krijgen zou fijn zijn.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Heb ondertussen een 25 inch LS gekocht via Marktplaats.
Alleen zit er flip fence op en niet een frees fence.

Nou de vraag ....
Heeft iemand de wonder fence? En zou die voor mij kunnen meten hoe hoog de bevestiging zit?
Dus de hoogte van de T sleuf voor de bevestiging ervan.(bij de flip/stop fence zit het hart op 3cm)
1645954167243.png
 
Laatst bewerkt:

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Beide foto’s zijn van de LS positioner frees fence, de eerste van de linkerkant waar de wonder fence op bevestigd en de tweede van de rechterkant waar de LS positioner aan zit.
Op de wonder fence heb je verticaal weinig speelruimte dus je T-sleuf moet met hart rond de 44 zitten. Ik zal morgen ook nog een plaatjes schieten van de wonder fence op de router fence.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Beide foto’s zijn van de LS positioner frees fence, de eerste van de linkerkant waar de wonder fence op bevestigd en de tweede van de rechterkant waar de LS positioner aan zit.
Op de wonder fence heb je verticaal weinig speelruimte dus je T-sleuf moet met hart rond de 44 zitten. Ik zal morgen ook nog een plaatjes schieten van de wonder fence op de router fence.
Dat verklaart ik dacht dat dit de wonder fence was.
Er zit wel wat ruimte in de LS om de flipfence omhoog te zetten maar dan zou de wonder fence op het werkblad komen. Weet niet of die origineel ook op het werkblad ligt of dat ie iets zweeft?

Alvast bedankt.
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Zowel de fence van de ls positioner als de wonder fence liggen op het werkblad. Op de wonder fence zit stabdaard een stuk uhwm tape zodat deze glijdt over het werkblad, op de ls positioner router fence was deze bij mij afwezig, ik heb hier nog witte electriciteitstape onder geplakt.
Hier nog een zij aanzicht met wonder fence erop.
4FC3CF11-0098-4EA5-844D-B85AC3E89993.jpeg
6017FDBC-EBD6-4E63-85EA-60A6EF7800C3.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
Zowel de fence van de ls positioner als de wonder fence liggen op het werkblad. Op de wonder fence zit stabdaard een stuk uhwm tape zodat deze glijdt over het werkblad, op de ls positioner router fence was deze bij mij afwezig, ik heb hier nog witte electriciteitstape onder geplakt.
Hier nog een zij aanzicht met wonder fence erop.
Bekijk bijlage 116004
Bekijk bijlage 116003
had je deze gezien?
Incra LS Positioner Wonder Fence 17'' Metrisch Nieuw!
€ 690,00
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
had je deze gezien?
Incra LS Positioner Wonder Fence 17'' Metrisch Nieuw!
€ 690,00
Das duurder dan nieuw.
Screenshot_20220301-152044_Chrome.jpg

En ik heb nu al een LS 25 inch alleen met andere fence.
De wonder fence kan erop maar hou ik een kier er onder aan de achterkant van een cm.
Gok dat ik zelf maar wat ga knutselen.
Want de extra hoog fence die bij de wonder zit gaat bij mij ook niet passen.
En 300 euro voor een half bruikbaar setje zie ik niet zitten.

Als ik nu een flip fence koop en door midden zaag en een ruimte voor de frees maak ben ik er ook voor 100 euro.

Word vervolgd.
Bedankt voor het mee denken.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Zowel de fence van de ls positioner als de wonder fence liggen op het werkblad. Op de wonder fence zit stabdaard een stuk uhwm tape zodat deze glijdt over het werkblad, op de ls positioner router fence was deze bij mij afwezig, ik heb hier nog witte electriciteitstape onder geplakt.
Hier nog een zij aanzicht met wonder fence erop.
Bekijk bijlage 116004
Bekijk bijlage 116003
Top dat was de info die ik zocht!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.