Gezocht: houtbewerker met lintzaag

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.208
982
Nootdorp
dag, is er iemand in de regio Den Haag die een lintzaag heeft. Ik heb een klusje van ongeveer 20 minuten. Ik heb een blok van 15 cm hoog en 30 cm lang die een bepaald figuur moet gaan krijgen. Ik houd daarbij natuurlijk de rivm richtlijnen in acht enik wil zelf niet achter de lintzaag staan. Mijn ervaring is dat de eigenaar dit het beste kan.

Een tegenprestatie is natuurlijk geen enkel probleem.

• Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang
7 mrt 2015
1.152
367
P'beek
dag, is er iemand in de regio Den Haag die een lintzaag heeft. Ik heb een klusje van ongeveer 20 minuten. Ik heb een blok van 15 cm hoog en 30 cm lang die een bepaald figuur moet gaan krijgen. Ik houd daarbij natuurlijk de rivm richtlijnen in acht enik wil zelf niet achter de lintzaag staan. Mijn ervaring is dat de eigenaar dit het beste kan.

Een tegenprestatie is natuurlijk geen enkel probleem.

We zijn heel benieuwd naar dat figuur! Zal deels bepalend zijn of iemand het aan durft :)

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.208
982
Nootdorp
Goed punt. Hierbij de foto, idealiter is om exact de buitenlijn te volgen. Als dit niet kan, dan kan ik ook goed leven met het verwijderen van de grote vlakken. Daarna ga ik verder met de handbewerking. Het is overigens Linde hout.

onderkant.jpg

• Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl
7 mrt 2015
1.152
367
P'beek
Mocht het met de lintzaag niet werken zou je kunnen overwegen om de kolomboor erop los te laten om de vorm grof uit te werken? Daarna naschuren naar de exacte vorm misschien? Denk dat je met een handzaam ook nog een heel eind komt. Het bovenwerk ook nog?

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
475
40
Bollenstreek
Qua hoogte zou het met mijn Inca 260 net aan zijn. Ik heb geen idee of de motor het trekt.
Heb je nog een reservestuk om te proberen?

RoboW

Actieve deelnemer
31 jan 2019
141
36
Headvillage
Niet heel erg in de buurt ( H'dorp ) of uit de buurt, maar ik wil het wel doen ...
Stuur maar een pm indien interesse

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
655
239
Zutphen
A.s vrijdag ben ik in den haag, westvlietweg. Ik heb een zaag tot 30 cm hoogte. Stuur een privébericht met je mobiele nummer

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.