Gezocht: hout sculptors

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
… kan zo even niet op de Nederlandse naam komen voor een wood sculptor.

Ik zoek iemand die wellicht een schaal met gebergte erop kan maken. Ietwat in stijl van ben et Manu op Instagram. Die zijn echter uitverkocht en kerst komt eraan.
Zijn er mensen hier die iets soortgelijks kunnen maken?
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Heb op internet nog wel wat andere makers gezien die het vooral met CNC doen wat ik ook top vind. Echter wie verkoopt het :D
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Kunnen maken wel, tegen kerst helaas niet. Denk ook dat er wel wat uurtjes in kruipen met de hand gemaakt. Je zou wel al een ruwe vorm kunnen draaien en zagen om dan de bergen met de hand te snijden.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Er zit bij mij om de hoek wel een beeldhouwer (hout, geen steen) maar die doet meer beelden dan dit Ben & Manu werk...
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
… kan zo even niet op de Nederlandse naam komen voor een wood sculptor.

Ik zoek iemand die wellicht een schaal met gebergte erop kan maken. Ietwat in stijl van ben et Manu op Instagram. Die zijn echter uitverkocht en kerst komt eraan.
Zijn er mensen hier die iets soortgelijks kunnen maken?
Ik zat te denken aan Kayu , volgens mij moet jij dit ook wel kunnen!| gewoon proberen !
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.