GEZOCHT: Festool TS55 parallel systeem

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Zoals de titel het aangeeft ben ik opzoek naar één van onderstaande varianten:
- TSO
- Seneca
- Woodpeckers
- Festool
- Bench Dogs
- andere die ik nog niet ontdekt heb.


Ik verneem het graag.

Gr
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Hulpstuk om op je festool track te bevestigen zodoende je snel en repetitieve stukken kan zagen.

Ik heb geen tafelzaag en sta voor de klus om een aantal kasten te maken. Dus zoek iets om mijn snelheid en accuraatheid te verhogen.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Op zich zijn die ook zelf te maken met behulp van 2 stukken T-track en wat trespass/aluminium/overig plaat.
Zie (bijvoorbeeld) dit filmpje van de woodpecker


Of deze (als je een 3D printer hebt)

 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.744
2.600
Gaanderen
Volgens mij zijn die "hoekjes" om een track aan je rail te bevestigen ook te downloaden op thingiverse
Parallel guides for (Festool) track saw by janwijbrand Nu nog een slachtoffer vinden die het wil printen. En de t-track aanschaffen. Als daar nog voorraad van is.
Voor smalle stukken geef ik de voorkeur aan de PA-TS maar voor grotere stukken zijn de geleiders een aanrader. Ik heb de geleiders van Bench dogs gekregen en die voldoen prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Heb zelf geen 3D printer en weet ook niet meteen iemand met één.

Ik zou het inderdaad zelf kunnen maken, daar heb ik ook al over nagedacht en verschillende filmpjes over bekeken.

Maar zoek toch iets kant en klaar 😀
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.