Gezocht: cilinderschuurmachine

daanverkooijen

Nieuw lid
6 jul 2020
4
0
Ik ben op zoek naar een cilinderschuurmachine voor een vriendelijke prijs. Bijvoorbeeld een Jet 22 44 of HBM MS3140, maar alle tips zijn welkom! De machine hoeft geen onderstel te hebben. Als iemand iets weet, hoor ik het graag!
 

JosM

Nieuw lid
6 jul 2020
4
0
Dag Daan, ik heb een HBM M3140 met onderstel in de aanbieding. Je zou me hierover kunnen bellen op 06-19999066. Hier moet een van de rolstaven van de rubberen mat worden vervangen. Die zal een paar tientjes kosten en zijn bij HBM te krijgen.
 

daanverkooijen

Nieuw lid
6 jul 2020
4
0
Dag Jos! Dank voor je reactie, en excuus voor mijn late bericht. Ik heb nog geen gelegenheid gehad je te bellen, maar zal je zo even een berichtje sturen!
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Hallo Daan, ik heb een HBM MS3126 staan mocht je interesse hebben. Ooit gekocht voor een project maar is er nooit van gekomen.
PM me bij interesse voor details
 
  • Leuk
Waarderingen: daanverkooijen

daanverkooijen

Nieuw lid
6 jul 2020
4
0
Dag Enkhuizen, dank voor je bericht! De MS3126 heeft net te weinig schuurbreedte helaas... Ik zou hem inzetten voor gitaarbouw en voor bodies heb ik een minimale schuurbreedte van 40 cm nodig... Toch bedankt!
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hallo @daanverkooijen . Ik heb al iemand die mijn Jet 22-44 oscillerende bandschuurmachine waarschijnlijk gaat kopen (de duurste versie, met die mooie onderkast), maar mocht die koop niet doorgaan dan is het misschien iets voor je. Ik heb hem ook voor gitaarbodies gebruikt :) En we hadden recent contact volgens mij via 'templates and jigs' (als ik me het goed herinner). Groeten, Marco.
 

daanverkooijen

Nieuw lid
6 jul 2020
4
0
Hey Marco! Met de Jet 22-44 heb ik ervaring en das een prachtmachine, dus als de koop niet doorgaat houd ik me graag aanbevolen! Enne, dat klopt, ik ben van de organisatie van de Gitaarbouwersmeeting ;) Leuk je hier te treffen!
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
ach sorry, ik loop een beetje over in mijn hoofd, herkende je achternaam niet meteen ;-) Ik neem contact met je op!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.