GEZOCHT: Bosch Bovenfreesmachine GOF 1250 CE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart’s

Nieuw lid
14 jan 2021
6
2
Wie o wie wil afstand doen van zijn Bosch?

Maar ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Bart en ben de midlife crisis net voorbij. Ik heb veel plezier in het knutselen met hout en volg enige tijd een meubelmakers cursus. Helaas is dit stil gevallen a.g.v. het ronddolende virus. Daarom maar zelf in eigen schuurtje aan de gang. De geleende zeer oude bovenfrees van een maat van mij heeft het echter begeven en daarom op zoek naar een nieuwe. Hiervoor heel wat uurtjes op dit mooie forum gezeten en ik heb mijn zinnen gezet op de Bosch GOF 1250 CE. Mijn argumenten: nog goed handmatig te hanteren, ook te plaatsen onder tafel met redelijk vermogen, redelijke prijs en niet onbelangrijk, ik ben gewoon fan van Bosch Blauw.

Een nieuwe machine is momenteel moeilijk te verkrijgen op de markt. Bosch geeft aan dat de machine pas weer volledig beschikbaar is in week 17. A.g.v. toelevering problemen. Daarnaast houd ik MP in de gaten.

Dus vandaar mijn vraag op dit forum: heeft iemand deze machine overbodig?

Groet,
Bart
 

HuubHangop

Actieve deelnemer
31 okt 2016
65
10
Maastricht
Hoi Bart, ik heb de LCE versie, en die blijft nog even bij mij ;)

Heb je voorkeur voor een tweedehands model? Een snelle zoektocht geeft nog wel een paar online verkopers waar de machine nog op voorraad lijkt te zijn. Bijvoorbeeld hier of hier...
 

Bart’s

Nieuw lid
14 jan 2021
6
2
Hoi Bart, ik heb de LCE versie, en die blijft nog even bij mij ;)

Heb je voorkeur voor een tweedehands model? Een snelle zoektocht geeft nog wel een paar online verkopers waar de machine nog op voorraad lijkt te zijn. Bijvoorbeeld hier of hier...
Hoi Bart, ik heb de LCE versie, en die blijft nog even bij mij ;)

Heb je voorkeur voor een tweedehands model? Een snelle zoektocht geeft nog wel een paar online verkopers waar de machine nog op voorraad lijkt te zijn. Bijvoorbeeld hier of hier...
Beste Huub,
Bedankt voor je reactie. Voorkeur is een nieuwe machine maar een nette gebruikte is zeker geen probleem. In mijn zoektocht op internet heb ik contact gezicht met alle serieuze aanbieders mbt hun vermelde levertijd. Alle (toolsvoordelig, maxtools, enz) geven aan dat de vermelde levertijd niet gehaald kan worden. Een levertijd is niet aan te geven door hun daar ze alle afhankelijk zijn van Bosch als producent. Helaas heb ik nog niemand kunnen vinden die hem wel op voorraad heeft.
 

Bart’s

Nieuw lid
14 jan 2021
6
2
Wie o wie wil afstand doen van zijn Bosch?

Maar ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Bart en ben de midlife crisis net voorbij. Ik heb veel plezier in het knutselen met hout en volg enige tijd een meubelmakers cursus. Helaas is dit stil gevallen a.g.v. het ronddolende virus. Daarom maar zelf in eigen schuurtje aan de gang. De geleende zeer oude bovenfrees van een maat van mij heeft het echter begeven en daarom op zoek naar een nieuwe. Hiervoor heel wat uurtjes op dit mooie forum gezeten en ik heb mijn zinnen gezet op de Bosch GOF 1250 CE. Mijn argumenten: nog goed handmatig te hanteren, ook te plaatsen onder tafel met redelijk vermogen, redelijke prijs en niet onbelangrijk, ik ben gewoon fan van Bosch Blauw.

Een nieuwe machine is momenteel moeilijk te verkrijgen op de markt. Bosch geeft aan dat de machine pas weer volledig beschikbaar is in week 17. A.g.v. toelevering problemen. Daarnaast houd ik MP in de gaten.

Dus vandaar mijn vraag op dit forum: heeft iemand deze machine overbodig?

Groet,
Bart
Ik ben sinds dit weekeinde voorzien van een mooie frees GMF1600. Direct veel plezier van. Bedankt Huuphangop en Vanboomtotbeeld voor jullie reactie.
Eeeuuuhhh hoe kan ik het originele bericht sluiten?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.