[GEZOCHT] Bosch Bovenfrees GOF 1250 CE/LCE - GOF/GMF 1600 CE

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
Hallo forumleden,

Aangezien praktisch geen enkele webshop met een enigszins redelijk prijs nog een bovenfrees voorradig heeft probeer ik het eens op deze wijze.
Ik ben op zoek naar een nette bovenfrees, zonder schade en zonder gebreken, bij voorkeur in een nieuw type L-Boxx. Voorzien van de originele toebehoren (parallelgeleider, stofzuigadapters, centreerdoorn etc).

Ik heb enkel interesse in één van de volgende vier modellen i.v.m. compatibiliteit met accessoires:
- GOF 1250 CE
- GOF 1250 LCE
- GOF 1600 CE
- GMF 1600 CE

Mocht iemand er één hebben dan hoor ik het graag! Ben bereid een eerlijke prijs, maar niet de jackpot, te betalen. Locatie binnen NL is geen issue, rijd er graag een stukje voor.

Groet, Ruben
 

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
op marktplaats een showroommodel in Den Helder


Hij antwoordde geen eens op de vraag wat hij ervoor wou hebben, heb daarom zo ook mijn twijfels bij hoe legitiem de beste meneer is.

Zou overigens 5 uur retourtje zijn voor een demomodel waar naar mijn mening nu al te veel op wordt geboden. In maart kon je dit model nog voor €315 in Duitsland kopen ;)

Hoe dan ook, bedankt voor de tip.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.