S sjefke32 Actieve deelnemer 8 apr 2016 46 1 Bergen op Zoom 26 sep 2020 #1 Op zoek naar een Betterley Straightline Connector om gemakkelijk geleiderails aan elkaar te koppelen.
Op zoek naar een Betterley Straightline Connector om gemakkelijk geleiderails aan elkaar te koppelen.
H HuubHangop Actieve deelnemer 31 okt 2016 66 10 Maastricht 26 sep 2020 #2 Betterley Straight Line Connector - For aligning track saw rails UK nog 2 op voorraad GP verkoopt ‘em ook maar momenteel niet leverbaar, je zou ze eens kunnen bellen. Misschien is dit een alternatief: TSO Products GRC-12 "c" Connector Guide Rail / Verbinder geleiderail (2 stuks) bij GereedschapPro
Betterley Straight Line Connector - For aligning track saw rails UK nog 2 op voorraad GP verkoopt ‘em ook maar momenteel niet leverbaar, je zou ze eens kunnen bellen. Misschien is dit een alternatief: TSO Products GRC-12 "c" Connector Guide Rail / Verbinder geleiderail (2 stuks) bij GereedschapPro
F fganon Actieve deelnemer 16 jan 2015 110 0 Asse, Belgie 27 sep 2020 #3 Hi Sjefke32, Ik heb de TSO GRC voor mijn festool geleide rails - gekocht bij Sander (GP) kan ze aanbevelen, zeer goed spul. grts
Hi Sjefke32, Ik heb de TSO GRC voor mijn festool geleide rails - gekocht bij Sander (GP) kan ze aanbevelen, zeer goed spul. grts
S sjefke32 Actieve deelnemer 8 apr 2016 46 1 Bergen op Zoom 28 sep 2020 #4 fganon zei: Hi Sjefke32, Ik heb de TSO GRC voor mijn festool geleide rails - gekocht bij Sander (GP) kan ze aanbevelen, zeer goed spul. grts Klik om te vergroten... Ik overweeg inderdaad om deze nu te kopen. Worden de geleiderails iedere keer 100% recht uitgelijnd zonder de noodzaak om een lineaal te gebruiken?
fganon zei: Hi Sjefke32, Ik heb de TSO GRC voor mijn festool geleide rails - gekocht bij Sander (GP) kan ze aanbevelen, zeer goed spul. grts Klik om te vergroten... Ik overweeg inderdaad om deze nu te kopen. Worden de geleiderails iedere keer 100% recht uitgelijnd zonder de noodzaak om een lineaal te gebruiken?
F fganon Actieve deelnemer 16 jan 2015 110 0 Asse, Belgie 28 sep 2020 #5 bij mij werkt dat prima op mijn festool rails - hoef geen lineaal te gebruiken