Gezocht: 2-3 stempels te leen/huur, 15-17 aug., omg. Utrecht

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
368
129
Wie niet waagt.. heeft er iemand in omgeving Utrecht (stad) toevallig 2-3 stempels te leen/huur voor 2 dagen, 15 t/m 17 augustus as.?

Volgende week gaan we een groot kozijn vervangen in de woonkamer, en daarvoor wil ik een stofscherm plaatsen. Bij gebrek aan genoeg timmerhout, dacht ik dat stempels een makkelijke en snelle oplossing zijn. Hoogte is 2.7 m (minus houtblokken om het zeil te klemmen), vrij standaard wat ik zo zie.

Anders huur ik ze gewoon bij de bouwmarkt, maar als ik iemand blij kan maken met een fles wijn/lekker biertje is dat zeker zo mooi.
 

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
368
129
Ik heb deze gekocht en ben er erg blij mee, daar kan je met huren bijna niet tegenop.

Dankje voor de tip, dat had ik eerder moeten weten. Voor deze laatste grote klus in huis kan ik dan beter huren, dat kost me de helft en daarna heb ik ze niet meer nodig. Maar die steunen waren bij eerdere klussen ook goed van pas gekomen, dan was het de moeite waard geweest..
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Draag vermogen 30 kilo is mooi voor een balk hoog te houden/ gipsplaten, maar niet voor zwaar werk,
Dan moet je toch wel met wat anders komen,
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.225
2.644
Als ik een stofwandje zet gebruik ik daar gewoon een paar rachels voor. Dan heb je gelijk een behoorlijke aansluiting op de wanden , de vloer en het plafond. Gewoon op maat zagen en klemmen. Als je een deur er in nodig hebt, maak je die ook van rachels, met twee scharniertjes er aan. Plastic er over nieten en dan de deur lossnijden. Racheltje op zijn kant over de deurspleet en je bent aardig stof dicht, maar je hebt nog wel licht. Rachels kosten 3 euro en een rol bouwfolie iets van 15 euro.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.