Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een nieuw gaatje geboord en mijn oude wiel gebruikt. Daar zaten wel wat deukjes in van lang in een stand staan, maar na wat uurtjes draaien , zijn die min of meer weer verdwenen.
Wat is er met het originele aandrijfwiel gebeurt? Rubber los? Of alleen ingedeukt van lang staan? Mijn nooitgedagt is zo te zien, exact de zelfde machine.
Het rubber is op meerdere plaatsen gescheurd en da aandrijfas loopt dan door de scheuren.
Ik heb geprobeert het te lijmen, maar het ligt erg strak om het wiel heen getrokken en houdt geen stand!
Ik begrijp niet waar jij dan het enthousiasme in de titel weghaalt als ik een gewone vraag stel!
Maar ja sommige mensen moeten overal wat van zeggen!
Als je dan niks zinnigs te zeggen hebt over het gevraagde, reageer dan niet!
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.