Hoi ik heb een tormek supergrind 2000 in revisie en ben op zoek naar het aandrijfwiel/rubber.
Iemand nog iets liggen?
Wordt betaald natuurlijk@
Iemand nog iets liggen?
Wordt betaald natuurlijk@
Klopt, de as ook... Als je het aandrijfwiel ook vervangt, moet je daar zelfs geen gat in bijboren.De site van tormek vermeldt dat het wiel voor een T8 ook past op oudere modellen met een 250mm steen.
af&toe is een houtcollega zó enthousiast dat die een redelijk algemene titel in zijn onderwerp plaatst
ook bij mij valt dat voor
voor de duidelijkheid én voor toekomstige zoektochten door ons aller houtvrienden zou je je titel iets meer kunnen specificiëren
in mijn ervaring kan dat door binnen de 24 u 'bewerken' in jouw 1ste bericht aan te klikken, de titel te veranderen, en op te slaan
alvast dank
Bekijk bijlage 157258
Ik had contact gehad met baptist, en er werd mij gezegd dat het wiel voor de T4 en T8 niet zou passen, dus vandaar de oproep hier!
Ook heb ik contact gehad met Tormek Zweden!
Ik begrijp niet waar jij dan het enthousiasme in de titel weghaalt als ik een gewone vraag stel!
Maar ja sommige mensen moeten overal wat van zeggen!
Als je dan niks zinnigs te zeggen hebt over het gevraagde, reageer dan niet!
Voor de rest allen, Bedankt voor jullie input.
Ik had contact gehad met baptist, en er werd mij gezegd dat het wiel voor de T4 en T8 niet zou passen, dus vandaar de oproep hier!
Ook heb ik contact gehad met Tormek Zweden!
Ik begrijp niet waar jij dan het enthousiasme in de titel weghaalt als ik een gewone vraag stel!
Maar ja sommige mensen moeten overal wat van zeggen!
Als je dan niks zinnigs te zeggen hebt over het gevraagde, reageer dan niet!
Voor de rest allen, Bedankt voor jullie input.
Ik kom uit Belgie en woon reeds 25 jaar in Nederland, en heb nog steeds zulke dingetjes. Succes met de conversie!Omdat zot van hout uit belgie komt, klinkt zijn woordkeuze voor nederlanders soms wat vreemd. Hij bedoelt het gewoon goed.