Gevraagd: Veritas sponningschaaf (medium)

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
79
0
Roermond
Heeft iemand er toevallig nog een op voorraad? :p Schijnen in heel Europa uitverkocht te zijn.. althans, ik kan er nergens een vinden! Overal is de voorraad op :( misschien maar gewoon geduld hebben. Maar jullie weten vast hoe het is! Heb je je zolang ingehouden om hem niet te kopen, nu is het moment eindelijk daar dat er daadwerkelijk een doel voor heb en dan is hij er niet! Dikke pech :D

Vurenhout

Actieve deelnemer
12 aug 2012
610
20
Twello
Geldt ook voor de Veritas grondschaaf (routerplane), pas weer leverbaar halverwege dit jaar volgens Dieter.

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
79
0
Roermond
Kreeg net een fantastisch mailtje van Baptist dat ze er deze week 2 binnen krijgen waarvan er pas 1 is verkocht! Dus ik heb meteen die 2e besteld, hopelijk "valt hij snel op de mat"! Ik kan mijn geluk niet op! :eek:

Misschien moet je ook eens bij Baptist proberen Vurenhout?

GH1

Post veel
8 aug 2017
759
47
Geldt ook voor de Veritas grondschaaf (routerplane), pas weer leverbaar halverwege dit jaar volgens Dieter.

Ja, beetje bizar. Ik ben er al naar één op zoek vanaf december. Echt overal uitverkocht, zelfs direct bij Lee Valley / Veritas.

GH1

Post veel
8 aug 2017
759
47
Bedankt, maar helaas ook daar uitverkocht.... Ik zag er 2 weken geleden nog 1 bij de dealer in Zweden maar ik was een dag later te laat om te bestellen.

Bob Pieter

Nieuw lid
25 feb 2018
7
0
Goedendag Sjoerd,

ik heb er1 voor je als je nog interesse hebt.
De medium variant van Veritas zomgoed als nieuw.
ik wil er € 145,- voor hebben. Als je een paar fotos wil zien kan ik deze voor je regelen.
grt Bob

Bob Pieter

Nieuw lid
25 feb 2018
7
0
Goedendag Vurenhaard,

Ik beschik over een grondschaaf van het merk Veritas met 2 extra voetbeitels.
De staat is zo goed als nieuw, ik kan eventueel fotos sturen. De prijs is € 125,- inclusief de voetbeitels.
grt Bob

Bob Pieter

Nieuw lid
25 feb 2018
7
0
Daarnaast heb ik ook een low angle jack plane en een jointer in de aanbieding alsmede de kantschaaf.
Alleen van Veritas en alle in bijna nieuwstaat. Ik ga ze zo online zetten dus als je over 15 minuten zoekt op marktplaats dan kun je de advertenties met fotos terug vinden.

mvg
Bob

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.005
26
Hey hallo bob
Zo te zien ben jij helemaal klaar met hout
Je hebt mooi spul staan
Kun je wat vertellen over je Makita lintzaag over je ervaring ermee
Mvg Leroy

Bob Pieter

Nieuw lid
25 feb 2018
7
0
Dank voor het compliment Leroy.

Ik ga het bedrijfspand verkopen dus de ruimte moet leeg, helaas.
De Makita is een redelijk krachtige machine en biedt in mijn beleving waar voor zijn geld.
De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de machine erg weinig heb gebruikt, ik kan dus spreken over een ruime ervaring.
Das ook de reden dat de overige lintzagen nog nieuw in de verpakking zitten.

Mvg Bob

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.