Gevraagd reststuk Marmoleum desktop

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik zoek een reststuk desktop om een bovenblaadje van een klein kastje af te werken, maat ca. 1050x450mm.
Heeft iemand toevallig nog iets liggen/over?
 

TomN

Nieuw lid
14 dec 2021
3
0
Sluis
Ik zou even navragen bij een plaatselijke (project) vloeren legger. Die hebben vaak genoeg voldoende reststukjes marmoleum in diverse kleuren
 

TomN

Nieuw lid
14 dec 2021
3
0
Sluis
Ik zie dat het wel van dezelfde leverancier komt, Forbo, die vloerenlegger kan het dus gewoon bestellen waarschijnlijk per strekkende meter rolbreedte
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik zie dat het wel van dezelfde leverancier komt, Forbo, die vloerenlegger kan het dus gewoon bestellen waarschijnlijk per strekkende meter rolbreedte
Thanx voor het meedenken, maar die vloerenlegger kan het in dezelfde hoeveelheden bestellen als ik, alleen is dat is veel teveel. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat ik ergens een reststukje kan scoren, want ik gebruik het eigenlijk verder nooit en dan is het een beetje zonde om 90% te laten verstoffen.

Desktop is meer iets voor een meubelmaker die er een tafel oid mee heeft gemaakt en wat over heeft, marmoleum voor vloeren is een ander product.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht

Wellicht bij deze aanbieder als ik bij zijn verdere adv kijk maakt hij ook meubels .

Ik heb iig geen relatie met de aanbieder dus kan je niet veel verder helpen
Die had ik gevonden, helaas vraagt hij buiten het materiaal >30 euro voor verpakken/verzenden, dus dan is het proces duurder dan het materiaal (uitgaande van ca. 0,5m2). Als het niet anders kan dan moet het maar, maar ik blijf nog even hopen op een reststuk....
 

reink

Actieve deelnemer
19 feb 2017
65
22
Niet dat je er nu direct iets aan hebt, maar ik wil "binnenkort" een bureaublad maken met een top van Forbo desktop linoleum (olive). Als je het tzt nog steeds nodig hebt, kan ik het wel laten weten.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Niet dat je er nu direct iets aan hebt, maar ik wil "binnenkort" een bureaublad maken met een top van Forbo desktop linoleum (olive). Als je het tzt nog steeds nodig hebt, kan ik het wel laten weten.
Ik heb geen enorme haast, het is om een bestaand kastje aan de bovenzijde opnieuw af te werken. Het was een erfenisje dat met het huis mee kwam en waar de bovenzijde al beplakt van was. Dat was echter dusdanig aftands dat ik het heb verwijderd, maar wat eronder zit is ook niet top. Het is echter wel gewoon bruikbaar, dus is het niet superurgent.

Ik weet niet wat er qua termijn in de planning staat, maar ik neem graag een stukje van je over indien mogelijk.
 

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
59
3
Heb ook nog een stuk nodig, circa 4000 op 800/1000. Liefst wil ik een donkerblauwe kleur, die heb ik gehad en was echt heel mooi. Maar als ik t zelf moet halen ook prima…
 
Laatst bewerkt:

reink

Actieve deelnemer
19 feb 2017
65
22
Bureaublad staat helaas wat lager op het TODO lijstje, maar wie weet ergens volgende maand.

Beoogde grootte wordt rond de 80x160cm, dus aan een stuk van 4m (?) Ga ik je helaas niet kunnen helpen :ROFLMAO:
 

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
59
3
Bureaublad staat helaas wat lager op het TODO lijstje, maar wie weet ergens volgende maand.

Beoogde grootte wordt rond de 80x160cm, dus aan een stuk van 4m (?) Ga ik je helaas niet kunnen helpen :ROFLMAO:
Zover ik kan zien is de rol 183 breed, dus er zou na mijn coupon nog een stuk van circa 800-1000 X 4000 overblijven. Daar kun je jou stuk van 800 x 1600 kunnen uithalen en nog een coupon van 800 x 2400 overhouden. Die misschien iemand anders wilt. Voor een coupon van 800 x 1600 ga je relatief veel betalen denk ik. Maar misschien niet. Ik wou graag de smoky blue.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.