Gevraagd: Klein (antiek) meubel met lichte schade/opknapmogelijkheid voor restauratiecursus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik ga binnenkort beginnen aan een korte meubelrestauratiecursus, eigenlijk om meer technieken te leren. Dus kleine schades repareren, misschien wat fineren, kleuren matchen, dat werk. Als dat bevalt, wellicht een meer uitgebreidere cursus. Het is een kunstvorm op zich

Daarvoor zoek ik een klein meubel wat opgeknapt moet worden. Denk aan een sidetable, plantentafeltje, klein kastje, hobbelpaard, iets overzichtelijks. Woon jij in Zuid-holland, Utrecht, Noord-holland of binnen 75 km van Moordrecht(Gouda). Ik heb wel wat op marktplaats gespeurd, maar kan het nog niet echt vinden.

Wie heeft er iets waar hij/zij vanaf moet, omdat het al jaren op zolder staat om een keer opgeknapt te worden, maar het komt er maar niet van...
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Een meubelrestauratie-cursus (y)Leuk. Helaas heb ik geen oud meubel voor je.
Een restauratiecursus zou ik ook graag eens doen!. Maar ik moet niet nóg meer mijn aandacht verdelen.

Succes
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.