Gevraagd: Frees voor in een freestafel.

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.408
1.191
Ulvenhout
Voordat ik alles nieuw koop toch even kijken of iemand hier iets heeft liggen.
Ik wil een frees toevoegen aan mijn werkbank en zoek daarvoor een goede, zware frees icm met een freeslift. Ik kijk nu naar een Trition TRA001 vanwege het vermogen, ingebouwde freeslift en de mogelijkheid om 12mm frezen te gebruiken.
Laatst zijn er een paar te koop aangeboden op dit forum, maar ik was steeds te laat.

Mocht er iemand iets hebben liggen wat niet meer gebruikt wordt, laat maar weten.

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.408
1.191
Ulvenhout
Dank voor het aanbod maar ik zie er van af.
Ik heb besloten om toch maar door de zure appel heen te bijten en ga een TRA 001 te bestellen. Die komt dan permanent onder de tafel te hangen. Dit in combinatie met een MarMan freesplaat.
Ik heb net hier een dorp verderop een nieuwe (2e hands, nooit gebruikt) LS wonder fence kunnen overnemen voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs.
Veel geld allemaal, maar als ik er 20 jaar mee kan doen dan vallen de kosten uiteindelijk wel mee.

• Leuk
Waarderingen: Steven1987

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.413
3.506
Gaanderen
Dank voor het aanbod maar ik zie er van af.
Ik heb besloten om toch maar door de zure appel heen te bijten en ga een TRA 001 te bestellen. Die komt dan permanent onder de tafel te hangen. Dit in combinatie met een MarMan freesplaat.
Ik heb net hier een dorp verderop een nieuwe (2e hands, nooit gebruikt) LS wonder fence kunnen overnemen voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs.
Veel geld allemaal, maar als ik er 20 jaar mee kan doen dan vallen de kosten uiteindelijk wel mee.
Mijn LS is al bijna 20 jaar en werkt nog als nieuw. Alleen tegen HM frezen kan het aluminium niet.

• Leuk
Waarderingen: Musicus

avos

Post veel
10 nov 2008
791
126
omg Haarlem
Voordat ik alles nieuw koop toch even kijken of iemand hier iets heeft liggen.
Ik wil een frees toevoegen aan mijn werkbank en zoek daarvoor een goede, zware frees icm met een freeslift. Ik kijk nu naar een Trition TRA001 vanwege het vermogen, ingebouwde freeslift en de mogelijkheid om 12mm frezen te gebruiken.
Laatst zijn er een paar te koop aangeboden op dit forum, maar ik was steeds te laat.

Mocht er iemand iets hebben liggen wat niet meer gebruikt wordt, laat maar weten.
Ik stuur je een PB.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.