Gespot in Amsterdam: Bough Bikes

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Beste forumleden,

Vandaag een dagje A'dam gedaan. Samen met vrouwlief eens niet door de Kalverstraat en omstreken gezworven maar juist langs de grachtenpanden met daarin diverse leuke, kleine winkeltjes met niet alledaagse producten.

Zoals deze (zie foto). Navraag bij de vriendelijke, ras-Amsterdamse, verkoper leerde dat het ging om een fiets van Bough Bikes. Echt een mooi ding dit !!!

DSC_0208.jpg
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Fantastisch, toch!! Ik heb een tijdje geleden ook al hiernaar zitten watertanden. Om zelf te maken lijkt me wel te doen, alleen goed bekijken hoe de metalen delen, assen, lagers etc. er in te monteren. Blijft een schitterend gezicht, zo'n houten fiets!!
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Om zelf te maken lijkt me wel te doen, alleen goed bekijken hoe de metalen delen, assen, lagers etc. er in te monteren. Blijft een schitterend gezicht, zo'n houten fiets!!

Zelf maken zal zeker te doen zijn, maar óók met hetzelfde afwerkingsniveau... Pfff... het zag er echt superstrak uit met rvs delen die werkelijk perfect passend in het frame waren opgenomen. Echt een juweeltje !
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Van het web geplukt: een foto waarop de genoemde details nét iets beter te zien zijn.

Let bijv. op het balhoofd, de montage van de assen en de zadelpen... Maar ook...de bagagedrager; dat wil toch iedereen...

Bough Bike.jpg

Deze foto in groot formaat bekijken (lees: bewonderen ;) ) klik hier.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.