gereedschapsgordel Occidental Leather 7 Bag Framer LG

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
237
20
culemborg
Hoi, een tijdje geleden deze gereedschapsgordel nieuw gekocht. Heb m nu een aantal weken gebruikt, maar hij is toch te groot voor me. Het gaat om model 5089 en de riem is maat L. (zelf ben ik 177cm en 70kg en het past op het laatste gaatje)
Als je een beetje zoekt op google dan zie je hoe absurd veel deze gordels kosten, maar deze koop je voor de rest van je leven (als je m niet te groot vindt tenminste)....

Ik wil er minimaal €200,- euro voor hebben, anders bewaar ik m voor klussen waar ik niet steeds in kastjes hoef te kruipen of door steigerluikjes hoef te wurmen.

groeten, Dirkjan

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.132
679
‘s-Hertogenbosch
De helft van de zakken van de riem afgooien en gaatjes bijmaken…misschien een oplossing
De rest van je leven 🤔voor dat geld… heb in 40 jaar tijd zo’n 5 schorten versleten en met de laatste ben ik al weer 7 jaar bezig en schat dat die nog zo’n 5 jaar mee kan…
Heb tot nog toe tussen de fl 30,— en €22,50 betaald, dus voor dat geld moet het wel een superkwaliteit zijn waar je nog heeeeeel erg zuinig op moet zijn.
Succes met de verkoop 👍🏼groetjes John

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.