Gereedschap beginner kopen

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
Ook zonder lijmklemmen kun je een werkblad maken. Als je iets kunt 'opsluiten' kun je met wiggen klemmen. In de simpelste vorm: balkhout of houten vloer (!), blokjes schroeven net buiten het vlak van de verlijming, wiggen ertussen drijven, klaar.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.700
101
Utrecht
Ook zonder lijmklemmen kun je een werkblad maken. Als je iets kunt 'opsluiten' kun je met wiggen klemmen. In de simpelste vorm: balkhout of houten vloer (!), blokjes schroeven net buiten het vlak van de verlijming, wiggen ertussen drijven, klaar.

Zo ongeveer bedoel je :):

[BRON: http://lumberjocks.com/stefang/blog/38086]

mu8pj78.jpg

mu8pjp0.jpg
 

trekker25

Actieve deelnemer
4 apr 2016
102
2
dank voor alle tips! Zie dat Silverline ze voor goedkopere prijs op hun site heeft staan dan als je een "online verkoper" er voor vindt.
Bij LimTrade lijken ze prima aan de prijs vergelijkbaar met die engelse site die ik had.
En denk dat ik wel voor klemmen ga, als beginner lijkt me dat iets simpeler :)
Die LimTrade lig hier ook op een half uurtje rijden vandaan, eens informeren of ze die dingen op voorraad hebben!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.