geen onsteking Stihl TS 700 doorslijper

patje1967

Nieuw lid
21 jun 2022
3
0
BELGIE
beste Leden,
ben namelijk in het bezit van een Stihl TS 700 doorslijper , waar ik een nieuwe cilinder + zuiger op geplaatst heb maar nu heb ik geen onsteking, wat hij daarvoor ook had .naar mijn mening is de magneetspoel nog in orde want als ik een vonkentester erop aansluit in de bougiekap en houd hem tegen de massa heb ik vonken plaatst ik hem op de bougie heb ik niks , iemand mischien een idee . alvast dank
 

patje1967

Nieuw lid
21 jun 2022
3
0
BELGIE
beste ,
ja heb er een nieuwe op geplaatst blijft het zelfde , dus als ik mijn vonkentester aan het zeskant gedeelte hou van de bougie het gedeelte dus waarmee je de bougie mee vast draait heb ik vonken , hou ik dan de vonkentester bovenaan aan het gedeelte waar de bougiekap op past heb ik geen vonken , alvast dank
 

patje1967

Nieuw lid
21 jun 2022
3
0
BELGIE
sorry maar kan ook niet want dan zou mijn vonkentester ook niet werken want nu steek ik ene kant van de tester in de bougiekap en het andere uiteinde bovenaan op de bougie , en dan zou je normaal in dit geval vonken moete zien en is helderder ook . , maar is niet zo nu .
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.509
968
Riemst
Bougie er uit draaien en tegen de massa leggen. Dan moet je vonken zien. ( je kan ok voelen aan het topje van de bougie, zeer sluitende test of er spanning wordt opgewekt 😜)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.