Gisterenavond eindelijk een geschikte 3D printer kunnen vinden om de dingen die in mijn hoofd zaten/online had gevonden toch eens te realiseren.
Thuis gekomen gelijk aan de gang met installeren, afstellen en mislukte prints weggooiend in de plastic container, maar enkele uren later eindelijk een goede print eruit weten te persen.
De allereerste gelukte prints uit mijn eigen printertje...

de 3D file:

En wat het resultaat straks moet gaan worden:

Maar daarvoor moet ik nog even een geschikte plaat halen.
De stukken passen in ieder geval precies!
En nu ik de smaak te pakken had, gelijk maar wat benchdogs geprint:

Al met al een geslaagde eerste avond/ochtend.
Dit zijn overigens prints, die zonder nabehandeling rechtstreeks van de printer afkomen, en op de laagste resolutie geprint zijn.
Ook nog even schuren voor de afwerking en dan kan ik ze gaan gebruiken.
Ben al gelijk een paar setjes cleats extra aan het printen zodat ik meerdere platen heb die ik kan monteren op de systainers.
To be continued!
Thuis gekomen gelijk aan de gang met installeren, afstellen en mislukte prints weggooiend in de plastic container, maar enkele uren later eindelijk een goede print eruit weten te persen.
De allereerste gelukte prints uit mijn eigen printertje...

de 3D file:

En wat het resultaat straks moet gaan worden:

Maar daarvoor moet ik nog even een geschikte plaat halen.
De stukken passen in ieder geval precies!
En nu ik de smaak te pakken had, gelijk maar wat benchdogs geprint:

Al met al een geslaagde eerste avond/ochtend.
Dit zijn overigens prints, die zonder nabehandeling rechtstreeks van de printer afkomen, en op de laagste resolutie geprint zijn.
Ook nog even schuren voor de afwerking en dan kan ik ze gaan gebruiken.
Ben al gelijk een paar setjes cleats extra aan het printen zodat ik meerdere platen heb die ik kan monteren op de systainers.
To be continued!
Laatst bewerkt: