Gangkast met lades en ombouw van Valchromat.

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Hallo allemaal,

Ik had in een ander topic al een tipje van de sluier opgelicht dat ik ermee bezig was, maar inmiddels ben ik klaar en durf ik het hier te posten.

Afgelopen anderhalf jaar ben in naast het inrichten van m'n werkplaats..(zie topics over mn werkplaats en bijv de stofafzuigings topics) ook heel druk geweest met het coordineren van het bouwen van onze nieuwe woning.
Na de oplevering druk begonnen met de nodige afbouw.

Een hoop zelf gedaan en in september zijn we verhuisd.

Nu kon ik beginnen met het gebruiken van de werkplaats en alle apparatuur erin en in de praktijk proberen te brengen wat ik in de afgelopen tijd geleerd heb oa hier op het forum en natuurlijk veel youtube filmpjes.

De waskast was een eerste aanzet maar nu voelde ik me zeker genoeg om aan iets te beginnen "from scratch". Een kast in de gang die in de bedoelde hoek goed tot z'n recht komt en past bij die hoek.

Ik had in die hoek ook nog een niet afgewerkte verbinding tussen 2 kozijnen.

IMG_0681.jpg

Dus maar aan de slag gegaan.

IMG_0678.jpg

IMG_0679.jpg

IMG_0683.jpgIMG_0743.jpgIMG_0753.jpgIMG_0797.jpg
IMG_0802.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_0744.jpg
    IMG_0744.jpg
    6,1 MB · Weergaven: 11
  • Leuk
Waarderingen: DitchDeurne

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Deel 2

IMG_0806.jpg

IMG_0820.jpg

IMG_0821.jpg
IMG_0823.jpg

IMG_0831.jpg

En dat is het eindresultaat......alles buiten lades moest nog in de Osmo gezet worden dus dat is uiteindelijk iets donkerder geworden.

Een hoop geleerd maar bovenal tevreden met mijn eigen kwaliteit......en dat is nogal wat.

Gebruikte materialen buiten het multiplex en melamineplaat.

19mm Valchromat darkgrey
2 lagen Osmo Hardwax
push to open en softclose ladegeleiders.

Ben meteen erna aan de matching garderobe tegenover deze kast begonnen dus zal in een ander topic dat resultaat delen.

Groet,
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.