Gamingtable

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Mijn dochter had graag een gamingtable, echter de vraagprijs voor deze meubels en dat deze alleen via het buitenland te krijgen zijn bracht haar bij mij.
Ik ben begonnen om eerst een proef meubel te maken van vuren hout zodat de kosten laag blijven.
Als deze bevalt en alle kinderziekten verholpen zijn zal ik er een gaan bouwen in eiken of beuken.
Eerst een foto van het begin.
Alleen de bovenkant is hier klaar.
boven.jpg
Dan de pootjes eronder.
20160823_164840.jpg
Bekerhouder.
bekerhouder.jpg
Even testen of alles past.
20160910_170516.jpg
en dan plaatsen op de spellenkamer.
20160911_152517.jpg
En spelen maar.
20160911_152802.jpg
De meeste foto's zijn met de telefoon gemaakt dus niet echt super.

Fred
 
Laatst bewerkt:

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.840
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Is die bak niet wat onhandig diep? De kaarttafels die ik ken zijn over het algemeen gewoon vlak. Ik neem aan dat de opstaande rand bedoeld is om dobbelstenen tegen te houden, maar wat minder hoog werkt dan toch ook?
 
P

Pel

Guest
Ziet er mooi uit Fred, als hij maar functioneel is, dat is waar het om gaat.

Groet Pel.
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Mooi gemaakt! Met name dat de cupholders verplaatsbaar zijn, dat vind ik een heel goed bedacht dingetje!
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
mooi gemaakt, kan je wat meer uitleg geven over de bevestiging van de cupholders? lijkt mij een gordijnrail die je hebt ingefreesd, maar hoe ziet de andere kan eruit?
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Hoi mcrma nee geen gordijnrail maar insteekprofiel slotwall rail. http://www.retif.nl/insteekprofiel-aluminium-120-cm.html
Deze word gebruikt in panelen in winkels.
normaal frees je die van links naar rechts in met een speciale frees maar ik heb eerst een smalle frees aan de buitenkant gebruikt en een bredere aan de binnenkant en dan de binnenzijde met een "plankje"dicht gemaakt.
Dit zodat ik niet totaan de zijden hoef door te freesen anders krijg je de rail er niet in.
de beugeltjes aan de cupholders zijn haken waar ik de haak vanaf heb gehaald. haak-chroom-5-cm-per-10_01.jpg

Fred
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Dat is grappig. Zo heb ik nog nooit gehoord van een gamingtable en zo zie je ze ineens overal verschijnen. Paar weken terug ook al iemand geholpen met zijn gamingtable. Vind het wel een leuk geheel. Vooral die tafels die je weer kan ombouwen tot "gewone" eettafel.
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Dat is grappig. Zo heb ik nog nooit gehoord van een gamingtable en zo zie je ze ineens overal verschijnen. Paar weken terug ook al iemand geholpen met zijn gamingtable. Vind het wel een leuk geheel. Vooral die tafels die je weer kan ombouwen tot "gewone" eettafel.
Dat met ombouwen tot gewone tafel hebben we bewust niet voor gekozen, deze staat specifiek in een spellenkamer dus daar word NIET gegeten.

Fred
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Als wij hier de ruimte hadden hiervoor, zou ik ook geen moment twijfelen en er een gaan maken.
echt een mooie tafel!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.