foto's versturen in een privé-bericht

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Dag medeforummers,

Het lukt mij niet een eigengemaakte foto te versturen via een privé bericht.
Er komt telkens een venster om een url in te geven als ik op het icoon van afbeelding klik in een privé-bericht.
Weet iemand hier of het kan? Zou het kunnen dat er een foutje zit in het programma?
Of doe ik iets verkeerd?

Groetjes Petra
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Ik heb het vanaf mijn iphone en vanaf mijn pc met windows geprobeerd maar geen van beiden lukt.
Waarom?
En jullie gebruiken gewoon de standaard versie van het forum? Of een 'aangepaste'?

Groetjes Petra
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Hier inderdaad ook problemen gehad een tijdje terug.
Op de iPad kan ik ook geen foto's toevoegen, alleen links. Als noodoplossing maar met een WeTransfer meegestuurd...

Het is inderdaad alleen bij prive-berichten; in normale topics kan het wel gewoon.

Maar als iemand een oplossing weet, graag!
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Ik heb net een foto via PB verstuurd.
Heb een desktop met windows 10
Daar kan ik, voeg bestand toe, aanklikken.
dan kan ik een foto opzoeken die ik wil plaatsen.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
We praten niet over hetzelfde, ik kan net als hier een bestand toevoegen.
Er staat dus, Voeg bestand toe.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
ik heb nog nooit een bestand aan een draadje toegevoegd, maar merk nu dat de keuzes wel dezelfde zijn als bij een privéconversatie
met dat verschil dat de keuze 'afbeelding invoegen' in een draadje niet doodloopt, maar in een privéconversatie wel

moderators, help !

stap 1 in een draadje

1596090136598.png

stap 2
1596090167241.png
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Best lastig deze discussie, zie deze afbeelding, via het afbeelding icoon lukt het in ieder geval op mijn iPad, de foruminstellingen staan op Nederlands1CFB0B97-BB62-440C-8D0C-27EBECEF6EF4.jpeg

1519BB14-EF1E-4DDE-AF98-CA68F61B512B.jpeg
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ehhh, staat bovenaan, iPad (met het meest recente besturingssysteem)

Net even getest op mijn MacBook, met macOS Catalina 10.15.5 ook...

En de foruminstellingen staan in de 2e afbeelding
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Ik vind het vreemd dat bij de ene wel en de andere het niet werkt. Ik heb ook op pc en iphone de meest recente besturingssystemen en bij mij werkt het jammer genoeg niet. Net ook nog de ipad getest, werkt ook niet.

Grts Petra
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik vind het vreemd dat bij de ene wel en de andere het niet werkt. Ik heb ook op pc en iphone de meest recente besturingssystemen en bij mij werkt het jammer genoeg niet. Net ook nog de ipad getest, werkt ook niet.

Grts Petra
Heb je de foruminstellingen gelijk aan in de 2e afbeelding staan?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.