Zoals jullie zien hebben we vandaag nog een kleine stap voorwaarts gemaakt. In mijn ogen een template met een rustiger kleurstelling, wat soberder en de volgende zaken aangepast,
het tabblad menu heeft een extra linkpagina gekregen "leverancier" en "werkstukken" is komen te vervallen. Die was bedoeld om vanuit de fotogalerij werkstukken ter verkoop aan te kunnen bieden maar dat vond ik met deze software niet de juiste oplossing. Ben nu bezig een met een veel uitgebreidere oplossing, mooi verpakt in fraaie software, maar het life gaan wordt na de zomer.
De fotogalery software is geupgraded en het probleem met IE 9 en plaatjes moet nu opgelost zijn.
De problemen met abo's die sommigen hebben wordt aan gewerkt, dat heeft volgens mij met deels met de provider te maken, maar die vind nog van niet

.
Er is ook software geinstalleerd om het forum op mobiele apparaatjes te gebruiken. Op mijn Ipod touch ziet het er zeer bruikbaar uit.
Verders ben ik als beheerder erg blij met alle upgrades, we zijn van soms meer dat 60 spammers aanmeldingen per dag, teruggegaan naar 2 over de laatste 3 weken!! Mijn hartelijke dank aan de ontwikkelaars

, het kostte me soms meer dan een uur per dag om de aanmeldingen te controleren.
Het gaat wel ten koste van een beetje reclame, maar hoe meer jullie daar op klikken, hoe gunstiger voor het forum.
jaap