Filter voor houtafzuiger

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb een filter over van mijn afzuiger. Voorzien van een handmatig klopsysteem om het filter schoon te maken.
De diameter is 50cm en de hoogte 100cm
Af te halen in NoordOost Friesland.
Vraagprijs is 100 euro.

20240210_095421.jpg
 

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
86
36
Almen aan zee
Aan de onderkant van het filter zit toch zo'n dikke rubberen 'manchet' ?
(en die schuif je dan over de opstaande rand van de afzuiger i.p.v. de stoffen ploefzak)
Wat is de binnendiameter van die manchet / voor welke maat opstaande rand van de afzuiger is-ie?
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb even voor je gemeten. De rubberen ring heeft een binnendiameter van 48cm en een hoogte van 35mm.
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
136
42
Mocht je de filter kunnen versturen heb ik toch wel serieus interesse.
Net gekeken en via PostNL moet het mogelijk zijn eventueel.
 

Ecofabriekje

Nieuw lid
15 feb 2024
6
2
Culemborg
Hoi jelmer, mocht de verkoop met peters niet doorgaan dan heb ik ook zeer grote interesse, komt dan op felder af14, waar nu nog ouder type zak op zit. Groet Jacco Ecofabriekje
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Mocht je de filter kunnen versturen heb ik toch wel serieus interesse.
Net gekeken en via PostNL moet het mogelijk zijn eventueel.
Het kan misschien verstuurd, maar ik wil er eerlijk gezegd niet veel tijd aan besteden. Het pakket gaat groter worden, dan de minimale maten van postnl, en het is niet een handig iets om in te pakken, en mee te slepen naar het postkantoor.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.