Figuurzaagmachine, info gevraagd

Homer1960

Nieuw lid
29 jul 2013
13
5
Ik ben op zoek naar een goede figuurzaagmachine tegen een redelijke prijs. Nu ben ik wel gecharmeerd van een Excalibur/Pegas, maar de prijs is wel serieus.
Zoekende op internet kwam ik deze tegen:

JET 727300B JWSS-18B 18​

Hij lijkt sprekend op een Excalibur, maar tegen een betere prijs. Is dit dezelfde machine, of toch een gelijkende, maar mindere kloon?

Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
933
Leeuwarden
Hij lijkt sprekend op mijn Pegas/Excaliber machine dus zal wel onder het Merk van Jet worden geleverd. Dat zie je ook bij Axminster (Trade) die dezelfde machines, maar ook van Hegner onder eigen naam uitbrengt. Overigens is dit een leverancier uit de VS dus zul je veel bijkomende kosten hebben voor transport, invoerbelasting etc.

Fons
 

Homer1960

Nieuw lid
29 jul 2013
13
5
Dank je Fons, ik was redelijk op het foute been gezet door de Nederlandse site; er staat nl ook dat hij op 120 volt draait.....
Een No-Go dus.
Ik zoek weer verder naar een mooie machine.

Henk
 

Homer1960

Nieuw lid
29 jul 2013
13
5
Inmiddels een Hegner MC2 op de kop kunnen tikken, met standaard, werkstukklem, lamp, nullast schakelaar en verschillende soorten zaagklemmetjes.
Blij mee..... bedankt voor je advies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.