Die dingen bestaan toch gewoon? BCC01 - Mbox multi lader XGT/LXTEindelijk, een acculader op systainer-niveau. Ik zit al tijden te denken een systainer te verbouwen zodat er meerdere accu's (makita vooral) geladen kunnen worden.
800euro, en als je er 18V in wil laden moet je per poort (a 8 stuks) 60euro neerleggen. Nou, dan koop ik liever een nieuwe bus voor dat geldDie dingen bestaan toch gewoon? BCC01 - Mbox multi lader XGT/LXT
Of bedoel je makita accu's in een Festool (Tanos) Systainer? Dat zal 'm niet snel worden denk ik ;-)
het kan iets bescheidener, met een 5€ inlay800euro, en als je er 18V in wil laden moet je per poort (a 8 stuks) 60euro neerleggen. Nou, dan koop ik liever een nieuwe bus voor dat geld. Zonder grappen, inderdaad een systainer met een ingebouwde lader oid, het is nu altijd een onding wat ik meesleep en wat altijd onhandig in een systainer past.

Tabless batteries: een andere manier van interne constructie die hogere stroom toelaat met minder opwarming.@neel Ik zag dit al voorbijkomen op FOG & ook daar de vraag gesteld: wat is TBX eigenlijk en wat is er speciaal aan?
Aanvulling:
De TBX4, een 18V 4Ah accu (~72Wh dus) met tabless technologie is wel atypisch.
De concurrentie past tabless maar toe vanaf ~150Wh (18x8, 40x4)
Tabless batteries: een andere manier van interne constructie die hogere stroom toelaat met minder opwarming.
Bosch heeft een 8,0 Ah Procore 18V+ accu.
Makita heeft 4,0 5,0 & 6,0 Ah XGT40V “high output batteries” met tabless constructie (met F achteraan typenr BL4040F, BL4050F, BL4060F)
Festool is hier dus volger.