Festo PS1 E

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Allereerst misschien een domme vraag maar Festo is dat het zelfde als het huidige Festool ?
Van mijn vader heb ik een defecte Festo PS1E decoupeerzaag gekregen. Dat ding heb ik vroeger wel eens geleend en zaagt best wel stabiel.
Binnenin zit een condensator die de geest gegeven heeft. Nu heb ik al wat gegoogled zowel op de Nederlandse als op de Engelse term maar kan niet echt spare parts vinden.
Iemand een idee ?

IMG_4338.jpg
 

PT Cruiser

Actieve deelnemer
8 mei 2013
56
0
Bel eens naar een Festool verdeler.

Als je het niet kan vinden moet je eens googlen op powertoolspares. Dat is een Engelse firma.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Als ik het me goed herinner heeft de ps1 keramische blokjes die zorgen voor de geleiding van het blad. Kijk ook even of die nog te krijgen zijn. Goede machine mits niet versleten.
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Volgens de lijst zijn ze niet meer leverbaar maar ze zien er niet zo slecht uit. Bovendien zijn ze symmetrisch dus onderling om te ruilen, dan kunnen ze weer een ronde.
Condenstator besteld bij Conrad, ~7 Euro, we zullen zien. Inmiddels eea schoongemaakt van de machine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.