Felder of Tendotools afzuiging?

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Ik overweeg een aankoop van een stofazuiging voor mijn schaafmachine en zaagmachine. Ik kijk momenteel naar de Felder AF14 (in promotie) of de Tendotools AF3000T beide op 400volt.
Heeft er iemand ervaring met beide of één van beide, prijs van de machine is bijna gelijk maar als je de fijnstoffilter en verzendkosten erbij neemt komt de AF14 toch een 250€ duurder uit.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.767
738
Enschede, Twente
Wb de Felder: als je een ruim voertuig hebt kun je die ook in Barneveld afhalen. Scheelt een stukje. Enne… in Barneveld is de allerbeste kringloop van NL (tenminste een tijd geleden toen ik er was).
Ik heb dus de AF14. Bevalt goed. Fijnfilter vorige week besteld (Herfstactie) Dus daar nog geen ervaring mee.
 

Count Chocula

Actieve deelnemer
12 sep 2018
275
228
Zeeuws Vlaanderen
Hoi, Ik heb net de airflux cycloon t3000ck-h gekocht van Tendotools. Wel een andere machine dan de af3000t waar jij naar kijkt maar ik ben er zeer van onder de indruk. prijs kwaliteit is gewoon heel erg goed daar, deze had in tegenstelling tot de laguna en jet wel een automatisch reinigend filter erop.

Ik heb hem gekocht bij Gereedschap machine - shop actueel in Goes. Deze toko is zijn fysieke winkel aan het leegruimen en doet dat op een leuke manier. Je krijgt voor alles wat je besteld gratis shoppen vouchers. Ik kreeg bij die afzuiger en wat slangen 400 euro aan gratis shoppen vouchers. Daar kun je dan in Goes gratis voor winkelen in de rest voorraad. En geloof me er staat nog veel! Ik heb er een leuke Schijf schuurmachine en een boel klein grut aan over gehouden.

In principe kan hij alles leveren wat je zoekt dus wellicht een leuke tip voor meer mensen hier.

Groeten, Peter
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.