Even voorstellen

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
44
26
Veldhoven
Hoi allemaal, ik ben Bas.

Ik ben 21en studeer nu nog aan de opleiding creatief vakman: meubeldesign, waar ik met enorm veel plezier bezig ben om het ontwerp, maak en verkoop proces van meubels onder de knie te krijgen. Ik werk erg graag met hand gereedschappen om leuk precies te werk te kunnen gaan. En omdat stationaire machines duur zijn haha. Door het puntje prijs ben ik dus ook altijd maanden van te voren al bezig met het vergaren van informatie over gereedschappen, en dat gecombineerd met mijn nieuwsgierigheid zorgt voor een kleine bibliotheek aan kennis die ik voor school en werk kan gebruiken.

Paar jaar terug erg veel moeite gehad met mijn studiekeuze nadat ik meerdere keren terug in niveau heb moeten stappen door persoonlijke mentale problemen. Toen een passie zaadje voor met mijn handen werken ontdekt, wat nu dus uitgegroeid is tot een boom vol met passie voor houtbewerking, en ook enigzins metaal bewerking. Het liefste zou ik dan ook mijn beroep willen maken van het maken van unieke meubels en eigen gereedschappen. Ik werk voor een bouwmarkt als hulpkracht verkoop bij ijzerwaren en gereedschappen, waar ik met enorm veel plezier mijn kennis gebruik om klanten te helpen met advies welk gereedschap ze het beste voor hun situatie kunnen kiezen of hoe ze met hun project verder kunnen gaan. Natuurlijk dat zo'n jonge snotneus als ik niet zo veel weet of goed ben als andere hier, dus ik heb erg veel zin om hier een nieuwe kennis bron te vinden. En als je je afvraagt waar, tja, meine hare sind nicht die einliche Rote das icht trage als ich Arbeitet. Maar mijn Duits kan nog wel wat oefening gebruiken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.