Even voorstellen

Marc Kropman

Nieuw lid
8 apr 2022
3
0
Amsterdam
Hoi,
Ik ben Marc, net een jaar met pensioen en nu de tijd om me te bekwamen in houtbewerking.
Ik hoop in de komende tijd mijn vaardigheden zover te ontwikkelen dat ik in staat ben mooie houten kistjes te maken.
Die zijn dan bedoeld om 'vliegen' in te bewaren. En die vliegen zijn dan weer nodig om mee te vissen met hengels van bamboe die ik zelf maak.
En voor die hengels zijn dan weer kokers nodig om ze netjes in te bewaren, natuurlijk ook van hout (is de bedoeling).
Kortom, ik kom tijd te kort, ;>)
Gelukkig heb ik een werkkamer met werkbank waar ik al dit soort zaken op mijn gemak kan maken.

Marc
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Welkom hier!!

Het kan niet anders of er is ook over vliegendoosjes al eens iets gepost op dit forum.

Vliegendooje door Henkverhaar
link hieronder:

Q&D vliegendoosjes

En hengels worden er ook gemaakt.

Post maar eens foto's in een nieuwe rubriek, dan zal het wel loskomen.dan

groeten

Ornament
www.houtsnijden.eu
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.555
Gaanderen
Nogmaals welkom Marc. Marc is een bekende van mij. We delen als hobby vliegbinden en vliegvissen bij een vereeniging in Almere. Als ik het goed heb is Henk Verhaar daar ook lid geweest. Ja het is een kleine wereld.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.