Even voorstellen

Kevinc88

Nieuw lid
20 mrt 2022
5
3
Bladel
Hallo.

Na een tijd meegekeken te hebben hier toch maar een account aangemaakt.

Ben kevin 33 jaar oud vader van 4 en moest van de vrouw een hobby zoeken.

Mijn intressen in houtbewerken ik voort gekomen uit de werkzaamheden op en rond de stal ( vrouw en schoonvader hebben paarden ). En het werken met gereedschap trekt me heel erg.

Het vinden van een hobby ruimten was niet zo moeilijk. De stal is groot genoeg en geziem het een oude varkensstal was en er units leeg stonden hier dan me intrek in genomen. Echter moest er wel een en ander gesloopt worden.

Hout kon ik van me werk mee nemen voornamelijk balken. En hier en daar wat werkbankjes van gemaakt. Het is niet zo luxe maar ik heb er me eigen plekje.

Verder hoop ik van dit forum een en ander op te steken en met vragen hier terecht re kunnen.
 

Kevinc88

Nieuw lid
20 mrt 2022
5
3
Bladel
Zotvanhout. Was niet slecht bedoelt van de vrouw maar alleen werk en dan 4 kids. Je he t toch ook tijd voor je zelf nodig ter ontspanning. En als je dan toch een hobby moet hebben van de vrouw dan is het ook een mooie gelegenheid voor aanschaf van gereedschap om te kunnen gaan gebruiken.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.134
1.948
Klein-Brabant, Vlaanderen
Zotvanhout. Was niet slecht bedoelt van de vrouw maar alleen werk en dan 4 kids.
ik dacht dat ik duidelijk was
met 'treffer' bedoel ik dat je het getroffen heb
een vrouw die je in je hobby niet alleen steunt, maar je zelfs een duwtje geeft
voor wie van hout houdt, is het een dankbare hobby
je kan een tijd alles van je af zetten én je hebt arbeidsbevrediding
goeie vrouw !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.