even voorstellen.

Carin

Actieve deelnemer
21 mei 2021
36
54
Doornenburg
goede dag allemaal...... ik ben Carin. Ik doe nu een aantal jaren houtdraaien en ik moet zegggen, hoe meer je draait hoe meer lol ik erin krijg. Ik ben begonnen op een oude huvema en daarna heb ik een hbm aangeschaft. Dan wil je toch groter en nu heb ik een scheppach. Deze is een stuk groter dan ik gewend was. maar nu het draaien zo lekker gaat wil ik toch weer een andere bank. Ik ben nog steeds zoekende naar die ene bank die voor altijd mag blijven. Want ik merk wel hoe meer je draait hoe meer je wilt qua bank. Mocht er iemand zijn, die zijn goede draaibank willen verkopen denk dan aan mij. Samen komen wij wel uit de prijs. maar voor nu leuk om hier te zijn.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
welkom Carin,

Juriaan heeft gelijk, die Killinger is een goede koop. Ik begrijp eigenlijk niet dat die nog niet verkocht is.
Dat spulletje weegt iets van rond de 400 kg.

En de service die Killinger levert is legendarisch.

Groeten

Ornament
www.houtsnijden.eu
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Hallo Carin, welkom op dit forum. Jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn, ik ben ook gestart met een Huvema, 1000 heette die en daarna een HBM 1100, en nu heb ik een Twister FU 180 en daar ben ik zeer tevreden mee.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Carin,
Welkom op dit forum.
Maandag weet ik of de draaibank nog vrij is. Killinger 3000SE.
Uiteraard met veelhulpstukken en een berg aan mooi draaihout.
Vr.gr. Jan Pranger.
 

Carin

Actieve deelnemer
21 mei 2021
36
54
Doornenburg
Welkom Carin,

Doornenburg....... Dat is om de hoek 😝.
Steeds grotere draaibanken, dat betekent dat je aan ruimte geen gebrek hebt.
Ik hoop dat je jouw droom draaibank vind en ons dan laat genieten van foto's van jouw werkstukken.
Geniet er van op dit forum.

Groet Edwin
Hoi Edwin

mijn droom draaibank komt vanzelf voorbij. Ik heb geduld. Ik heb inderdaad wel ruimte om een goede draaibank neer te zetten. mijn man heeft net de werkplaats helemaal uitgebreid. Ik heb al werkstukken op het forum geplaatst. Kijk maar bij houten vogelhuisjes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.